Wednesday, July 9, 2008

CELLFOOD



widget


CELLFOOD Liquid for life / Cecair untuk Kehidupan

The World’s No.1 selling oxygen + nuterien supplement -klik Sini atau gambar atas

===========================================================




CELLFOOD adalah sejenis minuman kesihatan Unik di Dunia yang dihasilkan oleh Everett storey, seorang yang disifatkan oleh Albert Einstein kerana kepakarannya menggunakan Deuterium untuk memisahkan molekul air (H2O) kepada atom Oksigen bercas negatif (O- ), atau "nascent oxygen" dan atom Hidrogen bercas positif (H +) atau " nascent Hydrogen".


Dalam badan, atom oksigen bercas negetif akan bergabung dengan radikal bebas yang dihasilkan daripada metabolisme untuk membentuk molekul oksigen yang amat di perlukan oleh sel badan untuk penghasilan tenaga.Sejumlah tenaga yang tetap diperlukan untuk segala transaksi dalam proses metabolisme yang menentukan kesempurnaan pertumbuhan dan fungsi badan.
Kebanyakkan ahli sains bersependapat bahawa kekurangan tenaga adalah punca asas kepada kewujudan Penyakit dan Jangkitan.

Fungsi Cellfood:

1- Mengekalkan tahap kesihatan.
2- Memburu redikal bebas dan rediasi dan membuang toksid.
3- Membekalkan dan meningkatkan oksigen kepada sel.
4- Meningkatkan paras tenaga Sel.
5- 95% penyerapan kepeda sel serta membekalkan nutrisi kepada sel dalam tempoh 3 minit.
6- Mencegah penyakit dan Mencegah jangkitan.
7- Menyempurnakan Fungsi siatem saraf.
8- Mengaktifkan sel-sel dengan pantas.
9- Memperbaiki dan pemulihan sel kulit dengan cepat .
10- Rawatan air yang hebat.
11- Baik untuk segala penyakit yang kronik dan sebagainya….

Cellfood Berkesan untuk semua jenis penyakit atau masaalah kesihatan

MENCEGAH Penyakit , MERAWAT & MEMBAIK PULIH SEL.



7 KEBAIKAN CELLFOOD

1-Meningkatkan Pernafasan Sel
Apabila CELLFOOD dicampurkan ke dalam air, satu tindak balas eksotermik berlaku, membekalkan oksigen dan hidrogen kepada sel individu badan. Aliran tetap oksigen dan hidrogen ke semua bahagian badan membolehkan rangsangan pengoksigenan dan pengurangan di dalam sel.

2-Pemangkin Keberkesanan Metaboliseme
CELLFOOD meningkatkan penyerapan nutrien dan metabolisme. Ia menggalakkan kebolehdapatan vitamin, mineral, herba dan nutrien lain dengan lebih baik.

3-Khasiat Penggalak Tenaga Mengeluarkan toksik Dalam Badan Secara Menyeruluh
CELLFOOD membolehkan badan berfungsi secara bersih dan berkesan, meningkatkan tahap tenaga dalam jangka masa panjang. Apabila potensi tenaga di dalam badan menurun, mekanisme semula jadi di dalam badan meningkatkan metabolisme dan menyingkirkan bahan kumuh dari badan.

4-Menyimbangi Metabolisme Badan
CELLFOOD mempunyai cas elektrik yang tinggi dan larutan di-basenya mempunyai valens bipolar, menghasilkan pendekatan pemulihan berganda bagi ketidakseimbangan tisu.

5-Mineral Koloid
Mineral yang terkandung di dalam CELLFOOD berada dalam bentuk koloid terampai istimewa bagi memudahkan penyerapan dan penggunaannya oleh badan.

6-Bentuk Ionik Istimewa
Oleh sebab unsur di dalam CELLFOOD adalah dalam bentuk ionik yang istimewa, ia sangat mudah diserap oleh badan.

7-Super Elektrolit Tinggi
CELLFOOD mengandungi Elektrolit yang tinggi yang diperlukan badan kita.

TERAPI OKSIGEN
Betapa pentingnya oksigen kepada badan yang sihat? Ramai pakar menyimpulkan bahawa kekurangan oksigen dalam sel dan tisu manusia adalah penyebab utama kepada banyak (dan mungkin semua) jenis masalah kesihatan dan penyakit, dan terapi oksigen tambahan (termasuk CELLFOOD) boleh membawa kebaikan fisiologi yang menakjubkan. Ada banyak jenis terapi oksigen berkesan yang boleh didapati sekarang. Apa itu terapi oksigen? Terapi oksigen adalah mana-mana proses tambahan yang dapat meningkatkan kebolehdapatan kandungan oksigen terlarut di dalam badan secara selamat. Terapi juga boleh termasuk proses yang meningkatkan keupayaan badan menggunakan atau menggalakkan penyerapan oksigan. Kebanyakan rawatan adalah mahal dan perlu diambil atau dijalankan di bawah pengawasan ahli profesional perubatan yang berlesen.

SOALAN LAZIM

Adakah CELLFOOD sejenis ubat ?
Tidak, CELLFOOD bukan sejenis ubat. Ia diklasifikasikan sebagai nutrisi tambahan.

Berapa lama tempoh hayat simpanan CELLFOOD?
Tempoh hayat simpanannya adalah tidak terhad. Kajian terkini terhadap sampel 25 tahun menunjukkan kemujarabannya telah bertambah.

Bagaimana badan menyerap CELLFOOD?
Nutrien dalam CELLFOOD adalah dalam bentuk koloid. Zarah koloid adalah sangat seni (berdiameter 4 – 7 nanometer), dan disebabkan oleh Fenomena Pergerakan Brownian, ia mengambil cas negatif (ionik) dan kekal terapung di dalam cecair. Oleh sebab kebanyakan bendalir badan berbentuk koloid dan bercas negatif, badan akan menganggap CELLFOOD sebagai bendalir badan sihat yang normal dan membenarkan nutrien itu melepasi membran sensitif mulut, kerongkong dan esofagus, terus ke dalam.

Bagaimana ia bertindak?
CELLFOOD membolehkan penghasilan oksigen nasen dengan pemisahan molekul air dalam badan menjadi atom oksigen nasen dan hidrogen nasen. Dalam istilah biokimia, satu atom oksigen yang baru dilahirkan adalah bercas negatif (O-). Radikal bebas (yang dipercayai kebanyakan saintis sebagai penyebab utama proses penuaan dan penyakit merosot) adalah atom oksigen yang bercas positif (O+). Atom oksigen nasen (O-) adalah tertarik kepada atom oksigen bercas positif (O+), membentuk molekul oksigen tulen (O 2 ) pada tahap sel yang mana ia diperlukan.

Bagaimanakah CELLFOOD berlainan daripada produk oksigen yang lain?
Banyak produk oksigen lain akan membanjiri badan kita dengan oksigen, selalunya menghasilkan radikal bebas oksigen yang berbahaya. “Pembebasan spesies oksigen yang reaktif ini akan menyebabkan kecederaan oksidatif kepada sistem biologi seperti lipid yang terdapat dalam membran sel, dan protein yang terdapat dalam saluran darah dan tisu miokardio.” (Profesor Ashim Ghatak dan Mahesh Chandra: Perubatan Pelengkap, m/s. 13, vol. 4, no. 1, 1998). CELLFOOD sebenarnya mengikatkan dirinya dengan radikal bebas yang berbahaya dan membekalkan badan dengan oksigen tulen yang boleh dibebaskan terus kepada sel.

Bagaimana saya mengambil CELLFOOD?
CELLFOOD adalah pekatan cecair, yang diambil secara oral dengan mencampurkan beberapa titik (lihat label individu bagi cara penggunaan) dalam air tulen. Jika air paip digunakan, CELLFOOD akan mula dengan menulenkan air itu dan kebaikan yang diterima daripada CELLFOOD akan berkurangan. CELLFOOD mempunyai sedikit rasa lemon masam yang dinikmati kebanyakan orang. Sesuai diambil bersama air atau jus kegemaran anda.

Bolehkah saya terkena dos berlebihan dengan CELLFOOD?
Tidak. CELLFOOD adalah nutrien tambahan yang dirumus daripada bahan semula jadi. Badan hanya menggunakan apa yang diperlukan, dan menyingkirkan yang selebihnya melalui sistem perkumuhan.

Bagaimana jika saya tidak nampak hasilnya?
Ada kalanya, seseorang tidak sedar akan ‘kerja' CELLFOOD pada tahap sel. Mereka yang pada mulanya tidak nampak sebarang hasil daripada pengambilan CELLFOOD kemudiannya melaporkan tahap kolesterol dan tahap tekanan darah mereka telah turun selepas pemeriksaan badan. Terdapat juga laporan yang sama dalam pemulihan tahap gula dalam darah dan asid urik. Sebagai tambahan, CELLFOOD telah direka khas untuk meningkatkan frekuensi semua organ untuk membolehkannya menentang virus, bacteria dan parasit yang berfrekuensi lebih rendah. Peningkatan sistem imun ini membantu badan menentang mikroorganisma yang boleh menjejaskan kesihatan anda.

Adakah kita dianggap ‘menipu' jika menggunanya semasa pertandingan sukan?
Tidak. CELLFOOD diperbuat daripada bahan semula jadi terbaik, yang tidak terdapat dalam senarai ‘bahan diharamkan' yang dikeluarkan dan dikawal oleh Persatuan Atlet Amatur.

Bagaimana jika saya sedang mengambil ubat lain?
CELLFOOD boleh digunakan bersama nutrien tambahan atau ubat lain kerana ia meningkatkan kebolehdapatan biologi bahan lain ini, membolehkan badan menggunakannya dengan lebih berkesan. Ramai pengguna CELLFOOD telah melaporkan penurunan beransur-ansur dalam keperluan mereka mengambil ubat, dalam tempoh beberapa minggu atau bulan selepas pengambilan secara berterusan (CELLFOOD). Jika anda hamil atau berada di bawah penjagaan kesihatan, sila dapatkan nasihat doktor sebelum menggunakannya.

================================
MAKLUMAT UJIAN PRODUK
Dissolve Oxygen
USP Challenge Test
Micobial Test for Log Reduction
Electrolyte Test
LD50 Acute Oral Toxicity Safety Study
Colloidal Study (Zeta Potential)
Surface Tension Analysis
Dark Field Microscopy Report
Free Radical Clinical Study
Free Radical Analysis Study
University of Siena Study

=============================